-->

Bozar mı sandın Acılar ?



* Kuran - ı Kerimde toplamda 6666 ayet mevcutmuş.

* Yeryüzüne inen peygamber sayısı 124.000 bağzı kaynaklara göre ise 144.000 olduğunu var sayılıyormuş.

* Ayetel kursi Bakara suresi 255. Ayetiymiş.

* Ya Vedud ve Ya Mukaddim Esmaları Allahın sevgi muhabbeti arttırma isimleriymiş bu amaçla zikredilirmiş.

* Yer yüzüne inen 4 büyük kutsal kitap mevcutmuş.

* Nuh tufanı için dünyanın yeniden yaratılması olarak adlandırılıyormuş.





               Ben bunların hepsini seni bana geri döndürmek için Dualar ararken öğrendim.. .

Çok geç öğrendim ki yada kendimi kandırmayı çok geç bıraktım ki senin beni sevmeyişinden dolayıdır 6666 ayette seni bulamayışım...

Aslında haklıydın sen yaz günüydün ben kış günü, Sen yaz saati uygulaması bense kış saati ortak bir takvimimiz bile olmadı, sen cennettin ben ise cennetten kovulan...Bugün son kez





PAYLAŞ
Bilgilendirme: Yazarken Çizdim sitesi üzerindeki tüm yazılar ve resimler uzun uğraşlar sonucu ortaya çıkmaktadır. İzinsiz kullanılması kesinlikle yasaktır. İletişim

Yorum Gönder