-->

Beni affet olur mu ?

Beni affet olur mu ?

Merhaba
yine ben hüzünle açan güneş yada dünya da işe yaramazlar tanrısı nasıl tanımlamak istersen beni...

Beni affet olur mu ?

N'apalım nasip değilmiş ...

Senin kaderinde de ben yazmıyormuşum...

Üzülme be olum Allah daha iyisini verecektir...

Başka sikimtrak daha yaratıcı avuntu cümleleriniz var mı ? Varsa alırım bir dal yoksa aynılarıyla kafamı sikmeyin..

Beni affet olur mu ?

Bir Ahmet kaya şarkısını kulaklıkla son ses dinlerken yazıyorum bunları sanki senin çok sikinde ama yazıyorum sen okuyormuşcasına...


Beni affet olur mu ?


Daha kaç kez kaçıncı kez sevdiklerimin ellerimden gidişlerini seyredeceğim sevgili Tanrım...

İsyan değil bu yıkılmışlık , pes etmişlik , teslim olmuşluk...

o şimdi kocasıyla mutlumudur ?

o şimdi nişanlısıyla mutlumudur ?

o şimdi konuştuğu erkeklerle mutlumudur ?

o şimdi eski sevgilisiyle mutlumudur ?

Beni affet olur mu ?

Salak salak millete gülümseyerek sataşıp mutlu mesut pozları vermekten sıkıldım akşamları kulaklık takıp son ses müzik dinlerken ağlamaktan sıkıldım.

Beni affet olur mu ?

Sadece birisinin omuzunda hıçkıra hıçkıra ağlamak istiyorum sebepsiz hatta belki sarhoşluk maskesi arkasına saklanarak..

Yada bir uçurum kenarında ağlamak..

Yada yadaları sikeyim.

PAYLAŞ
Bilgilendirme: Yazarken Çizdim sitesi üzerindeki tüm yazılar ve resimler uzun uğraşlar sonucu ortaya çıkmaktadır. İzinsiz kullanılması kesinlikle yasaktır. İletişim

Yorum Gönder