-->

Kapıyı getir garson ben çıkıyorum

Ellerimi sarkıtıyorum pencere kenarlarından kırık camlara batıyorum güneşliği çekiyorum odamı karartıyorum gündüz vakti gözlerimi kamaştırıyorsun diye. sırf seni görmeyeyim diye karanlığa bakıyorum git diyorum kendime İçimde bir şeylere git... git... git... gitmezsen kötü olacak bak kendimden gidecek bir şeyim kalmadı benim benden git artık düş yakasından ruhuna dokunamadığın adamın düş! seninle kurulacak hiç bir düş kalmadı artık anla düş! saçlarını örmek istiyorum, kesiyorsun... ellerini öpmek istiyorum, çekiyorsun... dokunmak istiyorum, kaçıyorsun... çek git! ben durduramıyorum kendimi sen bakma bana seviyorsam kal diye değil gidemediğimdendir senden.. git bir an önce benden durduramıyorum kendimi dur durabilirsen, durdurabilirsen kendini durulursun biraz diyorum kendime hiç kalkma düştüğün yerden, düşeceksen aynı yerden, otur. otur lan! diyorum oturduğun yere aynı yerden kanayacaksa dizlerin, yürüme kimseye gidecek hiç bir yere. otur. kimseye gitme daha diyorum ben bittim yol bitmiyor otur. ...





PAYLAŞ
Bilgilendirme: Yazarken Çizdim sitesi üzerindeki tüm yazılar ve resimler uzun uğraşlar sonucu ortaya çıkmaktadır. İzinsiz kullanılması kesinlikle yasaktır. İletişim

Yorum Gönder