-->

Ey Derviş , Cümle sonuna ağlama payı bırak


Gitti...
Boynumu büktü , Beni elaleme güldürdü
Yalanlar söyledi inandırdı,inancımı zayıflattı...
Yeminler etti Allahı sorgulattı.
Bana neler yaptığı konusunda en ufak bir fikri yok
O, sadece terketti her insanın yaşayacağı basit bir ayrılık olarak görüyordu bunu
Sanırım Ali imran suresi 185. ayeti yanlış anlamıştı " Her canlı ölümü tadacaktır" ayetini  " Her canlı terkedilip barışabilir " olarak anladı sanırım

             Bana neler yaptığı konusunda en ufak bir fikri yok. Ona göre benim yersiz sinirlerim , Kontrolsüz öfkelerim , Dişlerimi ve yumruklarımı anında sıkıp herşeye hazır olmam onun gelip gitmelerinden kaynaklanıp aslında terkedilmeyi gururuma yediremediğimden kaynaklanıyor sanıyor ama bu kadar basit değil bende ki yeri...



          O , bende Allahın varlığına kanıt niteliğindeydi bana göre Allah onu özenerek yaratmıştı yüzündeki herhangi bir leke yada kaşlarında ki bir kıl yada boncuk gözlerinin alt kirpikleri rastegele dizilmiş olamaz kimse beni inandıramaz buna .


        O, bende İnsanlığa olan inancımdı insanlığı sevmemin tek sebebi , hala insanlara güvenmemin tek sebebiydi...




          Ey Derviş , Şimdi sen söyle haksız mıyım ? yersiz sinirlenmelerimde, garip garip bir hayvan gibi dişlerimi sıkıp , hızlı hızlı nefes alırken gözlerimi kısmakta ...


     https://steemit.com/@windofrebel

PAYLAŞ
Bilgilendirme: Yazarken Çizdim sitesi üzerindeki tüm yazılar ve resimler uzun uğraşlar sonucu ortaya çıkmaktadır. İzinsiz kullanılması kesinlikle yasaktır. İletişim

Yorum Gönder