-->

Bizi bizden başka kimse kurtarmayacak


Bizi bizden başka kimse kurtarmayacak ... Diye bir ses yükseldi içimden kulaklarıma !

İrkildim , Etrafıma baktım kimse yoktu, Kimse duymamıştı duysa da kimsenin sikinde değildi biliyordum.

Zaten bir kaç gün önce iyice idrak etmiştim merhamet Tanrısal bir olguydu biz insanlarda sadece yara açıyordu . Tanrıyı mı kıskanıyorduk yoksa tanrı tarafından verilen bir lanetmiydi Merhamet ? !

Görenlerin nasılsın sorusuna "üşütmüşüm " diye bir cevap veriyorum onlarda " he tamam " deyip geçiyorlar hatta uzak duruyorlar bulaşmasın diye güzel bir savunma mekanizması geliştirmişim farkında olmadan ...

Üzgünüm,
Daralıyorum,
Sinirliyim,
Her şeye kıyabilirim,
İntihar edebilirim,


Bunlar sizleri korkutuyor biliyorum o yüzden sizlere son bir iyilik yapıp " Üşütmüşüm " diyeceğim ve arkasından gülümseyeceğim bu inandırıcı olacak. İyiyim teşekkürler der gibi...


PAYLAŞ
Bilgilendirme: Yazarken Çizdim sitesi üzerindeki tüm yazılar ve resimler uzun uğraşlar sonucu ortaya çıkmaktadır. İzinsiz kullanılması kesinlikle yasaktır. İletişim

Yorum Gönder