-->

İşte böyle böyle geçti benim ömrümde ...


İşte böyle böyle geçti benim ömrümde ...

Affedersin ben kafamın içinde konuştum değil mi ? Duymadın anlattıklarımı ... zira çokta takdireşayan şeyler değildi çok şey kaybetmedin

Duysaydında takma boşver vs. diyerek benim sinir sistemimi bozabilir ve karşılığında sikmedik yerini de bırakmazdım . Boşver böylesi daha iyi olmuş


Ne diyordum ! ömrü hayatım hayatıma girip çıkan insanların yeni sevgililerini hatta eski sevgililerini izleyerek geçti. Çokta ekşın yoktu yani ama üzücüydü senden sikko bahanelerle giden onlaraysa sikko bahanelerle gelenler ve işin ilginci şu ki mutluda oluyorlar orospu çocukları (Anaları hariç)

Türlü türlü bahaneler ! Ama hiç yaratıcı değiller, Mezhebin x deyip x mezhebinden biriyle sevgili olanlar mı dersin , Yoksa paran yok deyip aşkı sevgiyi paranla ölçenler mi dersin...

Bu aralar geliyorlar bana hiç gitmemek üzere !

En ufak bir tepkide dünyayı yerle bir edebilecek kadar öfkeliyim !

Yada bir bebeğin yüzüme bakıp gülümsemesiyle yeni anne olmuş bir kadın kadar masum !

Yada yine benden bir Zik olmuyor ... Niye sansürlüyorsam SİK amına koyim !  S İ K !




PAYLAŞ
Bilgilendirme: Yazarken Çizdim sitesi üzerindeki tüm yazılar ve resimler uzun uğraşlar sonucu ortaya çıkmaktadır. İzinsiz kullanılması kesinlikle yasaktır. İletişim

Yorum Gönder