-->

Benim adım Derda !


Benim adım Derda !

Ben öyle süslü cümlelerle konuya girmeyi bilmem. Bir dönem cümle mühendisiydim ama diplomamı aldılar elimden ! İlk hatırı sayılır yenilgimi de böylece kazanmış oldum.

Dedim ya benim adım Derda ! Dert ağası demek...

Kendime bu ismi ben verdim , inanır mısınız ? Kendi kulağıma kendim okudum bu ismi. Kimsem yoktur ki üzüntümü , kederimi , sevincimi dinleyecek . Hatta ben bile bazen dinlemem kendimi, kendi kendime anlatırken bile , " aamaaan , bir bitmedi ! " diye tekrarlarım hatta çoğunlukla çıplak kadınlar düşlerim sarışın, kumral... Esmerleri pek sevmem gerçi benim dertlerimden daha güzellerdir ama olsun ben esmerleri pek sevmem .

Dedim ya benim adım Derda ! Dert ağası demek...

Hiç bir zaman hayallerim ,yaşama sevincim kadar uzun sürmedi hep bir mağlubiyet oldu zafer hayal ederken...

Bir insan düşünün bir hiçten ibaret . içi dışı bir hiç ! Nereden bakarsan bak ! Hatta bardağın dolu tarafından baksan bile elle tutulması imkansız bir hiç ...

Dedim ya benim adım Derda ! Dert ağası demek...

Şöyle özetleyeyim kendimi ; Çirkin bir fizik yer çekimine o kadar inanmışım ki yerden kaldıramıyorum kendimi , ilginç bir matematik hayatımdan çıkanları iki bilinmeyenli denklemlerde geri getirmeye çalışıyorum , Garip bir dini inanç bazen aşırı dindar bazense tanrıya saygın bir muhalif oluyorum. Sağ ve sol kolumda dövmelerim var ha bir de sol göğsümün üzerinde kendime bir not şeklinde toplamda üç adet , en az benim kadar ilginç anlamlarını sadece benim bildiğim toplam üç adet.

Dedim ya benim adım Derda ! Dert ağası demek ...

Beni şöyle düşünün cebimde tıbbi imkanlara yetecek kadar para olmadığı için ağrıyan dişime yalvarıyorum acım geçsin diye hatta şirk koşuyorum ona eğer geçerse acısı ona masal anlatacağımı söylüyorum . Oysa ki ne şirk koşmayı ne de masalları severim ! inanmam ! inandıramazsınız ! Herkes bu kadar mutlu olamaz masallarda ki gibi ! Hele ki Tanrı bu kadar Ahmak olamaz ! Neymiş eğer bana bu istediğimi verirsen bende iyi birisi olacağım gülücük ...

Dedim ya benim adım Derda ! Dert ağası demek ...

Bana ilk kazığı ben attım. Kendimi herşeyin güzel olacağını inandırdım , Çünkü salaktım bir şeylere inanmaya ihtiyacım vardı ve inandım kimseyi ilgilendirmez ! Dini kitaplar aldım kendime için de binlerce dua olan hatta borç giderme, kısmet açma , güzelleşme, gideni geri döndürme yazan. Hepsini okudum defalarca okudum hemde ama amorti bile çıkmadı şansıma çünkü ben Derdaydım ! unutmuşum.








PAYLAŞ
Bilgilendirme: Yazarken Çizdim sitesi üzerindeki tüm yazılar ve resimler uzun uğraşlar sonucu ortaya çıkmaktadır. İzinsiz kullanılması kesinlikle yasaktır. İletişim

Yorum Gönder