-->

Kaotik ( Ne iyi , Ne kötü ! )


Kaotik ( Ne iyi , Ne kötü ! )


Etliye sütlüye kimseye karışmadım , taraf tutmadım her zaman her yerde kaotik kaldım..

Ne iyiliğin tarafındaydım nede kötülüğün tarafındaydım hepte öyle kaldım. Kimine göre acımasızdım, kimine göre en iyisini yapıyordum. Ben kendime göre haklıydım çokta sikimde olmayanlara göre ise haksızdım.

Konu farklı yerlere saptı aslında amaç bu değildi özlüyorum ulan ! herkesi özlüyorum ölen Babamı özlüyorum, beni her yerden her telden engelleyen Tubik'i özlüyorum, Hayatımı siken Ebru'yu özlüyorum, Gelmişimi geçmişimi siken Hande'yi özlüyorum, beni gözümün önünde aldatan Gizem'i özlüyorum, Mezhep ayrımı yapan Zeynep'i özlüyorum, Sesini sevdiğim Ahmet Kaya'yı özlüyorum, bir ara Kerim Tekin vardı Karbeyazdır ölüm diyen Onu özlüyorum, Altarınoğlu Tarkan'ı bile özlüyorum ... En çok kendimi özlüyorum. Ödül mü koysam başıma ölümü veya dirimi bana getirene dünyaları mı versem ? Yada kendi kendime kendime mi gelsem !

Ne olur biri beni bulsun !



PAYLAŞ
Bilgilendirme: Yazarken Çizdim sitesi üzerindeki tüm yazılar ve resimler uzun uğraşlar sonucu ortaya çıkmaktadır. İzinsiz kullanılması kesinlikle yasaktır. İletişim

Yorum Gönder